2007

Tenhle rok nezačal příliš dobře, alespoň pro mě. Do motoru u mé Husgvarny TE 610 spadnul ulomený ventil a docela se tam vyřádil (co vám mám vykládat, nová pístní sada,  nikasyl, hlava s ventyly, atd ). David K. se musel kouknout taky na svůj motor u KTM 620, prostě parádní začátek roku. Na druhou stranu mi zbyl čas na jiné věci kolem založení našeho moto klubu. Začali jsme vymýšlet naše www stránky, logo, hymnu atd. ...

Taky k nám přibil nový člen a to Michal R., který si koupil Hondu CR 125 (taky dobrej začátek, po měsíci dělal motor) a staronový členové, kteří vyměnili své CZ stroje. Takže Peťa B. za Kawasaki KX 250 a Roman K. za Suzuki RM 125. Ještě jsem zapomněl, ze když jel Michal s Liborem a David pro tu 125 a David projížděl motorku, jestli je vše ok, tak se mu do cesty připletl drát natažený přes cestu, takže to položil v dost velké rychlosti. Když se vracel zpátky za klukama, tak se nestačil nikdo divit - z Davida byl prostě hastroš. Roztrhaný kalhoty, bunda a dost podřenej. Když to viděl ten týpek, už mu bylo dost jasný co jsme zač. Motorka to vydržela bez ujmy, takže jí přivezli. Další, kdo vyměnil svou motorku Hondu CR 250 za jinou, byl Honza K., který koupil Hondu XR 600 (a jak je letos zvykem nový píst také zanedlouho měnil).

Den 14. 7. pro nás byl jeden z nejdůležitější a zároveň nejkrásnějších od založení motoklubu. V tento den jsme se představili jako jeden celek, který má název "KRTCI". Ve Chvalšinách se zrovna konala pouť, kam jsme všichni dorazili na svých strojích. Vedl nás tam starosta obce na své Yamaze a ještě jsme měli vlastní motoklubové dresy. Nejprve jsme objeli několikrát náměstí a poté jsme své stroje nechali k nahlédnutí i ostatním

Dalším krokem bylo pokřtění naší cedule. O tento úkol jsme požádali Marka Matouška (úžasný kaskadér a výborný člověk), který nám to pokřtil a podepsal. Lepšího kmotra jsme si nemohli přát. Po této velké události jsme jí jeli (ti co ještě mohli řídit) pověsit pod značku Chvalšiny. Potom nám Mára ukázal něco ze svého umění. Kdo ho viděl jezdit na motorce, tak asi ví o čem mluvím, vždyť je to několika násobný kaskadér roku. To co po té následovalo je asi všem naprosto jasné - pořádná jízda.

Následující víkend jsme si nemohli nechat ujít sraz v Bechyni. Účast byla podobná jako když jsme začínali - David a já, ale i přesto jsme se nedali zahanbit (motoricky nic moc, ale notoricky to šlo i s našim kmotrem Marou). Přišla další výměna stroje.Tentokrát to byl Milan R., který svojí Husgvarnu TE 410 vyměnil za úplně novou Husgvarnu TE 450. Musím přiznat, že jsme s toho měli velkou radost! Hlavně tedy já, protože H je H

Našli jsme si taky novou zábavu ve vyjíždění kopců. Ne vždy to samozřejmě vyšlo, ale za zmínku to stojí. Tak nás to chytlo, že jsme naložili své stroje (já Husgvarnu a David svou KTM) a vyrazili jsme do Chýnova na nejslavnější výjezd sezony. Když jsme přijeli a šli se kouknout na ten kopec, nestačili jsme se divit - pro nás určitě dost strmý a tečku na závěr byly ty schody. Pamatuji si z toho akorát tuto větu: "...vyndáme vůbec motorky z dodávky?" Nakonec jsme se, ale dlouho nenechali přemlouvat a šli na to! Náš úspěch nebyl v konečném pořadí nijak oslnivý, ale pro nás naprosto nezapomenutelný! Vlastně náš výkon ohodnotila i Česká televize, protože jsme se vešli i do záznamu. Mezi nejlepší, akorát ne ve výsledcích, ale v pádech. Snaha se holt cení! Fotky jsme udělali na poslední chvíli, protože náš fotograf Libor si pamatuje pouze první půl hodinu. Vlastně ani víc nemůže, protože hned usnul. Toho, ale nezdolal kopec, nýbrž náročný alkoholický výkon v autě. Měli jsme to tam holt daleko.

Ani nevím jestli jsem vás informoval o další změně motorky u Pavla P.. Koupil KTM 360 dvoutakt, ale popravdě u něj vydržel asi jenom čtrnáct dní, protože se v něm probudila opět touha po čtyřtaktu. A tak následovala (pro mojí radost) další Husgvarna TE 610. Podařil se nám taky společný výlet do Prahy na Nokia Freestyle MOTOCROSS. Tentokrát jsme sebou nevzali své motorky, ale drahé polovičky. Byl to pro nás nezapomenutelný zážitek - jak freestyle, tak cesta vlakem tam a zpět. Posledním motocyklovým zážitkem tohoto roku byl motokrosový závod, kam jsme dorazili i my za účasti: David K. s KTM, Roman K. se Suzuki a Milan R. s Pavlem P. na Husgvarně. Dráha byla náročná kvůli zmrzlému povrchu a taky to mělo své následky. Do cíle dojel David K. a Roman K., zbytek asi následovně - Milan R. narazil do pařezu a prorazil chladič. Pavel P. prorazil víko spojky. Podle mě hodně dobré zakončení letošního roku ne?